Logistics commission
#logística, logistics, logistique Logistics commission working space
Reunió preparatòria II
A l'assemblea de la seu Barcelona al mes de setembre, es va establir la posada en funcionament, entre d'altres, de la comissió logística.
Amb aquest objectiu, vàrem fer la primera reunió preparatòria de la comissió el primer d'octubre.
Al llarg de la mateixa, vàrem considerar la necessitat de fer una segona trobada preparatòria abans de fer la primera convocatòria de la comissió.
comissió logística -> segona reunió preparatòria 7/10 a les 17h a la Casa de la Solidaritat
Com estem, com ens sentim, que pensem... [ 16:00 - 16:05]
Primer esbós de la logística del FSMET (continuació) [ 16:05 - 16:45]
Llistat de persones i/o col·lectius que poden participar en la construcció de les solucions logístiques [ 16:45 - 17:25]
Estratègia de comunicació de la convocatòria [ 17:25 - 17:55]
Designació de representants de la comissió a l'assemblea de la seu BCN [ 17:55 - 18:00]
Meeting Minutes
Excusen la seva assistència el Fer i l'Aritz.
Sobre la representació de la comissió a l'assemblea de la Seu Bcn -> establim que totes les persones de la comissió poden realitzar aquesta tasca (anirem rotant per fer-ho més sostenible). Per a la propera troobada de la Seu Bcn (que tindrà lloc a les 18h a la mateixa Fede.cat) aniran el Paco i el Miguel. L'Aritz que no arriba a la reunió de la comissió se'ls hi unirà.
Es considera oportú traslladar el següents temes a l'assemblea de la Seu Bcn:
- sobre els espais del FSMET (doncs el format que la seu vulgui donar a la trobada condiciona fortament la feina de la comissió i qualsevol format té els seus pros i els seus contres) es vol, a poder ser, un mandat clar al respecte;
- una altra qüestió que es considera rellevant per estar ben preparades pel que ha de venir és que hi hagi un espai de coordinació executiva de les comissions de la seu BCN que sigui operativa entre trobades de l'assemblea. Un enllaç permanent amb la economia i finances, comunicació, metodologia i facilitació... surten al llarg de la reunió com a exemples d'aquesta participació estable a la comissió de logística.
En aquesta mateixa línia, es troba oportú integrar algú de l'ajuntament amb capacitat de decissió per pode avançar sobre temes i no trobar-nos amb murs burocràtics (amb aquesta finalitat el Paco i el Fer parlaran amb el comissionat ESS). Igualment es troba també pertinent implicar més i millor a algú de la XES. En relació a aquesta qüestió surt la proposta de tornar-ho a intentar a través de la Permanent quan el planning sigui més concret (s'esmenta al gener).
Reprenem també a la reunió l'esbós de planificació de la logística del FSMET a partir del document compartit per la Marta. Si fan contribucions a tenir en compte com temes de seguretat, programació, transports, viatges, visats, voluntariat... També es comenta que la gent del casal del Paco s'ofereixen a assumir la gestió de l'allotjament solidari (recuperant la Sílvia i el Pitus amb la seva experiència prèvia sobre el tema).
A partir del debat sobre l'esbós s'apunta la necessitat de prioritzar uns temes per sobre d'altres i s'apunta la confecció d'un cronograma on temporalitzar les actuacions (i surt el compromís de l'equip tècnic de tenir una primera proposta d'aquest per a la reunió del 23/10). Coincidim que l'espai on fer les trobades és actualment el tema més urgent, prioritari i important, on tots els membres de la comissió ens hi hem de posar.
A banda del tema de l'espai (que actualment passa a ser un tema de totes i tots), es planteja que cada persona de la comissió s'encarregui d'un dels grans apartats de la planificació (com per exemple, el Paco i la gent del casal amb el tema de l'allotjament solidari). I això enllaça amb el punt de l'estratègia de comunicació de la convocatòria del 23, on més enllà d'enviar-la per mail, la persona referent de cada apartat transcendirà la porta freda. Es fixa com a objectiu que de cada apartat hi hagi un mínim de 2 projectes o entitats (amb preferència pels projectes a la XES i per la xarxa de col·laboracions de logística que ja és activa actualment amb les experiències prèvies d'abril i juliol) que participin de la constitució de la comissió i, a partir d'aquí, treballar els diferents dispositius necessaris al FSMET (per exemple, temes de restauració amb la gent de la XAREC i AlterEvents). Elaborem un llistat de possibles i, des de l'equip tècnic, es construirà i organitzarà l'agenda de gestions al membres de la comissió per fer exitossa l'assistència a la convocatòria del dia 23. Alhora, des de l'equip tècnic treballaran amb els objectius a assolir el dia 23.
Podeu fer arribar esmenes si ho trobeu oportú.
Al llarg dels propers dies anirem enviant els documents pertinents.
En el següent enllaç trobareu l'acta de l'assemblea de la Seu BCN:
https://pad.femprocomuns.cat/seuBCNoctubre
salut!
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
1 comment
https://apkprobox.com/iron-blade-mod-apk-latest-version/
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...